• P 
  • P 
  • Zaměstnanec zákaznické podpory 

Zaměstnanec zákaznické podpory

Zaměstnavatel: Kokiska s.r.o.
Stará Kysibelská 645

Kontakt: Krejnická Michaela, e-mail: michaela.krejnicka@kokiska.cz
Nabízíme práci ve velice atraktivním prostředí internetového obchodu. Na českém trhu se již pohybujeme desátým rokem.

V současné době hledáme kolegyni pro pozici zákaznické podpory. Hlavní náplní práce je elektronická a telefonická komunikace se zákazníky. Pomáhat jim s vytvořením objednávky, ověřovat stav objednávky a dobu dodání a poskytovat poradenský servis ohledně produktů. Práce je velice pestrá a nestereotypní. Pracovní doba je od 8,30 do 19,30 a pracuje se krátký/dlouhý týden včetně víkendů.

NABÍZÍME:
kompletní zaučení
stabilní zaměstnání v rostoucím segmentu
benefity - občerstvení během pracovní doby, teambuilding, pravidelný růst mezd, možnost homeoffice a další
po roce prodloužení smlouvy na dobu neurčitou
přátelský mladý kolektiv

POŽADUJEME:
dobré komunikační schopnosti
příjemné vystupování a spisovný jazyk
spolehlivost a čestnost
ochota učit se novým věcem

odpovědět
Zaměstnanec zákaznické podpory
Kontaktní osoba: Michaela Krejnická
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Karlovarský kraj