• P 
  • P 
  • Organizační asistentka 

Organizační asistentka

Pracovní náplň organizačního asistenta:
Organizační zajištění konferencí, sympozií a dalších vzdělávacích
akcí
zpracování koncepcí, rozpočtů, koordinace projektů, administrativa,
koordinace činnosti kolegů a dodavatelů, kteří se na akcích podílejí
(grafici, hostesky, konferenční prostory apod.)
komunikace se zadavateli, partnery, přednášejícími a účastníky,
kompletní administrativní zpracování projektů,
prezentace projektů
Požadavky:
Uživatelské znalosti práce na PC, Microsoft Office /Word, Excel/.
Zvládání práce na více úkolech současně, odolnost vůči stresu.
Znalost anglického a ruskeho jazyka.
Trestní bezúhonnost.

odpovědět
Organizační asistentka
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek