• P 
  • P 
  • Manažer/ka zákaznického servisu pro eshop Florea.cz 

Manažer/ka zákaznického servisu pro eshop Florea.cz

Zaměstnavatel: Florea Holland s.r.o.
Nepomuk

Pozice: Manažer/ka zákaznického servisu pro eshop Florea.cz

Pojďte s námi měnit představy o zákaznickém servisu
Z důvodu profesního postupu současné manažerky hledáme novou posilu, která se bude podílet na péči o naše zákazníky a zároveň dohlížet na naše pečující děvčata.
Co je výsledkem práce této pozice?
Spokojení a správně informovaní zákazníci + fungující tým operátorek, které komunikují milý tónem Florea.
Co musí naše operátorky umět?
Dokonale osvojený český jazyk jak písemně tak ústně je nutností. Denně budete komunikovat se zákazníky jak na telefonu, tak přes Facebook a email, tzn. svým ústním i písemným projevem budete formovat tvář značky. Komunikativní znalost angličtiny je výhodou.
A na závěr, je potřeba znát prostředí Facebooku a ovládat počítač hravě a bez váhání.
Co je náplní práce našich operátorek?
Zákazníci se na nás velmi rádi obracejí a vkládají do naší zákaznické podpory velkou důvěru. A tak si občas tak trochu zahrajete na floristu (budete pomáhat s výběrem a mixováním), psychologa (tak jako všude jsou zákazníci občas netrpěliví nebo rozmrzelí) nebo spisovatele (to když budete se zákazníky vymýšlet vzkazy ke květinám).
Je to ale i trochu úředničina. Vytváření a úprava objednávek je nedílnou součástí této práce. Stejně tak jako denní komunikace na socálních sítích.
Určitě Vás také zajímá pracovní doba, místo výkonu a benefity.
Naše zákaznická podpora funguje denně od 7 do 21 hodin a s kolegyněmi se budete střídat na směnném provozu. V období svátků je někdy potřeba, abychom fungovali všichni, nehledě na datum v kalendáři. Manažer/ka je součástí týmu, ta

Požadujeme
Znalost jazyka: Angličtina, Čeština

odpovědět
Manažer/ka zákaznického servisu pro eshop Florea.cz
Kontaktní osoba: Monika Sladká
Telefon: 773 198 975
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek