• P 
  • P 
  • Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí 

Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí

Zaměstnavatel: NTT Czech Republic s.r.o.
Milevská 2095

MVP: Milevská 2095/5 Krč, 140 00 Praha 4
Kontakt: iva.kaderavkova@global.ntt
Řešení incidentů/ticketů (telefonicky, emailem, chat) a implementace požadavků. Poskytování L1 technické podpory pro zákazníky v oblasti sítí. Monitoring infrastruktury zákazníka, komunikace se zákazníkem, troubleshooting. Nutná předchozí zkušenost s IT supportem. Aktivní znalost Angličtiny. Ochota pracovat na směny 24x7. The primary responsibility of Support Engineers is to provide a service to internal clients through proactively identifying, investigating and resolving technical incidents and problems and to restore service to end users by managing incidents to resolution. The Support Engineer L1 focuses on first line support for standard and low complexity incidents, requests, problems and events. Experience with technical support, active level of English. Willingness to work on 24/7 shifts.
Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným
5 týdnů dovolené
3 tzv. Sick Days ročně
Náhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fixní základní mzdy po dobu dočasné pracovní neschopnosti až 21 dnů ročně
Notebook a mobilní telefon včetně datového tarifu dle firemních standardů
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně (po zkušební době)
Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době)
Poukázky na stravování (Ticket Pro) v hodnotě 100 Kč s 55% dotací firmou
Občerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma

odpovědět
Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí
Kontaktní osoba: Iva Kadeřávková
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Praha