• P 
  • P 
  • Specialista zákaznického servisu (on-line pohovory) 

Specialista zákaznického servisu (on-line pohovory)

Zaměstnavatel: Talentor Advanced Search, s.r.o.
Vyšehradská 423/27
Praha 2

Popis pracovní pozice:
- Pasivní linka – přijímaní příchozích hovorů od zákazníků společnosti.
- Zákaznický servis – poradit, pomoct vyřešit problém, nebo dotaz volajícího zákazníka.
- Doporučení – v návaznosti na odebírané služby zákazníka je možnost doporučit další služby a ušetřit tak klientům peníze
- Týmová práce – denně se spolu se svým týmem budete setkávat na schůzkách a poradách

Váš cíl na první 3 měsíce:
- Na první 2 měsíce máme naplánováno úvodní zaškolení, které se skládá z teoretické a praktické části.
- Bude probíhat seznámení s chodem společnosti, s vizí a cíli společnosti a pracovní pozice
- Plnění podstatně snížených cílů, které se budou navyšovat do standardu spolu s vašimi vědomostmi

Požadujeme
- Komunikativní a aktivní osobnost
- Flexibilita – zejména ve vztahu k směnnému provozu
- Tah na branku
- Zkušenost z obdobné pozice (dostačující je 1 rok praxe na prodejní pozici)
- Zájem o práci na HPP

- Možnost osobního a profesního růstu
- 5 týdnů dovolené
- Až 5 dalších dnů osobního volna navíc
- Možnost částečného Home office
- Zkrácená pracovní doba (pouze 7,5 hodiny denně)
- Benefitní portál s příspěvkem 27 000 Kč
- Kurzy, workshopy, e-learningy
- Stravenky v hodnotě 100 Kč
- Prémie
- Provize
- Zvýhodněné firemní produkty
- Pravidelné týmové i celofiremní akce

odpovědět
Specialista zákaznického servisu (on-line pohovory)
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pozice určená pro region: Moravskoslezský kraj