• P 
  • P 
  • Advance support engineer 

Advance support engineer

Zaměstnavatel: ALEF NULA,a.s.
Pernerova 691

Kontakt: Barbora Glöcknerová, tel.: 702 154 099, e-mail: barbora.glocknerova@alef.com

Náplň práce:
- Správa, dohled a rozvoj Managed Services zákazníků - péče o vlastního VIP zákazníka.
- Realizace konfiguračních změn na základě požadavku zákazníka
- Bezpečnostní dohled nad dodanými technologiemi (SOC)
- Poprodejní podpora zákazníků - řešení technických problémů v rámci ServiceDesku, servisní zásahy
- Správa interní síťové infrastruktury
- Bezpečnostní a provozní profylaxe u zákazníka
- Pomoc s implementací projektů u zákazníka.
- Spolupráce na zlepšování kvality služby zákazníkovi.

Očekáváme:
- Vyšší odborné vzdělání/VŠ technického směru.
- Zkušenosti v IT - správa datové sítě, konfigurace zařízení, servisní činnost apod.
- Znalost Cisco minimálně na úrovni CCNA R/S, CCNA Security výhodou
- Schopnost samostatné i týmové práce.
- Znalost českého jazyka na úrovni rodilý mluvčí, znalost anglického jazyka na úrovni B2.

Zaměstnanecké výhody: Dovolená 4 týdny, Stabilizační volno za odporacované roky (každý odpracovaný rok/1 den na víc, maximum 10 dní navíc), Sick day 6 dní/rok, Kurzy Aj, Roční kupon na Pražkou MHD, Multisport kartička, Stravenky (123,-/den)

odpovědět
Advance support engineer
Kontaktní osoba: Barbora Glöcknerová
Telefon: 702 154 099
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Praha