• P 
  • P 
  • Administrator: MS Service Desk 

Administrator: MS Service Desk

Zaměstnavatel: NTT Czech Republic s.r.o.
Milevská 2095

MVP: Milevská č.p. 2095/5 Krč, 140 00 Praha 4
Kontakt: iva.kaderavkova@global.ntt
Koordinátor IT Service Desk je základní pozicí v IT Service Desk Management. Jejich primárním cílem je spravovat a sledovat požadavky interních klientů na konkrétní chyby v Dimension Data. Zabývají se méně složitými poruchami. Požadavky: Zkušenost z prostředí service desku, aktivní znalost Angličtiny.Ochota pracovat na směny 24x7.
Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným
5 týdnů dovolené
3 tzv. Sick Days ročně
Náhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fixní základní mzdy po dobu dočasné pracovní neschopnosti až 21 dnů ročně
Notebook a mobilní telefon včetně datového tarifu dle firemních standardů
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně (po zkušební době)
Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době)
Poukázky na stravování (Ticket Pro) v hodnotě 100 Kč s 55% dotací firmou
Občerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma

odpovědět
Administrator: MS Service Desk
Kontaktní osoba: Iva Kadeřávková
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Praha