• P 
  • P 
  • Vedoucí zákaznického servisu/Head of customer service 

Vedoucí zákaznického servisu/Head of customer service

Zaměstnavatel: TOLAR COMPANY s.r.o.
Bělehradská 347

MÍSTO VÝKONU : Bělehradská č.p. 347/54, Vinohrady, 120 00 Praha 2
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Daryna Zinchenko, e-mail: tolarcompany@seznam.cz

Vybudování a rozvoj zákaznického servisu pro provozní projekty.
Budování systému podpory klienta(support) , call centra, systému zabezpečování kvality a anti-fraud division.
Budování motivačního systému v rámci oddělení , Client retention, up sale/cross sale , Účast na tvorbě Roadmap produktů, Testování nových nápadů a funkčnosti s klienty.
Sledování metrik výkonu a vytvoření doporučení.

Vaše předpoklady:
Zkušenost jako vedoucí prodeje a péče o zákazníka, nebo v podobné vedoucí role
Vzdělání v oboru mezinárodní ekonomie / mezinárodního obchodu , nebo v podobném oboru
Podnikatelské myšlení a jednání, vedení lidí a týmů, Komunikativní znalost angličtiny je nutnou podmínkou, znalost ruštiny je vyhodou.

odpovědět
Vedoucí zákaznického servisu/Head of customer service
Kontaktní osoba: Daryna Zinchenko
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Praha