• P 
  • P 
  • Senior Technical support specialist 

Senior Technical support specialist

Zaměstnavatel: Honeywell, spol. s r.o. - HTS CZ o.z.
Tuřanka 1387

Kontakt e-mailem

Popis:
Senior Technical Support Specialist je zkušenější člen v týmu technické podpory, který se stará o nejsložitější problémy zákazníků a řeší roli a odpovědnosti odborníka v dané oblasti. Poté, co byl problém na první úrovně Tier 2 eskalován na úroveň 3, je úkolem inženýra úrovně 3 pracovat na určování kořenových příčin a urychlit akční plán - často s pomocí inženýrství a kvality - k vyřešení problému. I když role může vyžadovat méně interakce se zákazníkem v první linii než nižší úrovně úrovně, role je stále do značné míry postavena na zákazníka, takže silné komunikační dovednosti jsou požadavkem péče o externí i interní zákazníky.
Následující schopnosti a dovednosti jsou u uchazečů vítány:
o zkušenosti s podporou nejnovějších technologických produktů - preferovaní zkušenosti s technologií AIDC (snímače čárových kódů, PDT a termotiskárny) a všech souvisejících operačních systémů, ovladačů hostitele a obslužných programů.
o předchozí zkušenosti z role vyžadující silné dovednosti při řešení problémů a řešení problémů - schopnost rychle posoudit dopad, složitost a naléhavost technických problémů.
o Skvělé anglické písemné a ústní komunikační dovednosti.
o Skvělé prezentační dovednosti a schopnost trénovat ostatní v týmu
o Schopnost samostatně pracovat
Dále si ceníme:
o Výhoda znalost je HTML5, J-Script, C ++, SQL, iOS
o Znalosti o průmyslových technologiích a aplikacích, seznámení se se symbolikou 1D a 2D čárových kódů, skenerů a různých zařízení a platforem pro sběr dat.
o Znalost dalšího cizího jazyka (francouzština, němčina, italština, španělština)
N

odpovědět
Senior Technical support specialist
Kontaktní osoba: Natálie Faruzelová
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Jihomoravský kraj