• P 
  • P 
  • Administrativní činnost - pracovníci v oblasti nemovitostí 

Administrativní činnost - pracovníci v oblasti nemovitostí

Zaměstnavatel: Silverline Ventures s.r.o.
Ječná 550
Praha

MÍSTO VÝKONU : Ječná č.p. 550/1, Nové Město, 120 00 Praha 2
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Dan Vaško, e-mail: dan.vasko@silverline-ventures.com


Vašim hlavním úkolem bude mimo jiné:

- Komunikace a podpora klientů s jejich ubytováním v krátkodobě pronajímaných bytech
- Průzkum trhu, vyhledávání dodavatelů, zpracovávání nabídek a tvorba analýz
- Vyjednávaní podmínek koupě dalších bytů a správu stávajících objektů
- Synchronizace a správa Kalendářů a rezervaci v systémech Booking.com a Airbnb.com
- Podílet se na návrzích a konceptech designu bytů

Očekávané zkušenosti:

Předchozí zkušenosti v oboru Real Estate, především s krátkodobými pronájmy
Dokonalá znalost systémů Airbnb a Booking na úrovní jak správce, tak majitele
Zkušenosti z multikulturního prostředí

Jazykové dovednosti:

Plynulá znalost Českého, Anglického a Ruského jazyka nutností
Znalost dalších světových jazyků výhodou

Další požadavky:

Odolnost vůči stresu
Samostatnost
Analytické schopnosti



The following information is only complementary, not exceptional

As a Real Estate Portfolio Manager, you:

- Manage the property assets - leased and bought apartments
- Negotiate terms and conditions of potential leases with landlords
- Synchronize the apartment's Calendars (via Airbnb and Booking) and schedule according to reservations made and processing
- Manage the elaboration of the apartment design concepts
- Assist and provide support to construction managers at meetings to identify problems and create solutions
As an administrator, you
- Work with tourists via Booking.com and Airbnb.com systems to meet and exec

odpovědět
Administrativní činnost - pracovníci v oblasti nemovitostí
Kontaktní osoba: Dan Vaško
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Praha