Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

Práce v Administrativě

Nejnovější nabídky volných míst z oboru Administrativa ve Vašem regionu.
Oborový pracovní server zaměřený na práci v administrativě, umožňuje hledání volných míst dle profese, regionu nebo konkrétního zaměstnavatele.

zobrazujeme 21 - 30 nabídek práce 
celkem nalezeno 4128 volných míst

Pracovník/ce v administrativě - příjem a výdej zakázek

Plný úvazek | Inzerováno před 5 dny

Pozice:pracovník/ce v administrativě - příjem a výdej zakázek Zkrácený pracovní úvazek, místo vhodné i pro absolventy Požadavky: dobrá znalost práce s PC (program SAP výhodou), samostatnost, pečlivost, časová flexibilita Zaměstnanecké výhody:týden ...

Zaměstnavatel:
Apollo Metal, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

REFERENT/KA PRODEJNÍHO ODDĚLENÍ

Plný úvazek | Inzerováno před 5 dny

Pracovník na této pozici zpracovávní objednávky od zákazníků, naceňuje poptávky, realizuje prodej, odpovídá na telefonické dotazy, plánuje práci pro sklad a sestavuje rozvozy zboží zákazníkům Požadujeme: znalost práce s PC (Excell, Word), technické ...

Zaměstnavatel:
FTP Plastics, s. r. o.
Přidat k oblíbeným

Specialista obchodního místa

Plný úvazek | Inzerováno před 6 dny

Pracoviště: Riegrova č.p. 386/33, Olomouc. Nástup možný ihned. Kontakt je možný POUZE mailem nebo telefonicky. Do nově otevřeného obchodního místa OK POINT v Olomouci hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici: Specialista obchodního místa OK ...

Zaměstnavatel:
Lukáš Křetínský
Přidat k oblíbeným

Copywriter

Plný úvazek | Inzerováno před 6 dny

Místo výkonu práce: Riegrova č.p. 406/1, 779 00 Olomouc. Dynamicky rostoucí společnost působící v mnoha oblastech aktuálně hledá kolegu/kolegyni na pozici copywriter. Provozujeme síť klinik estetické péče, zabýváme se prodejem profesionální ...

Zaměstnavatel:
Elimat investment s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno před 6 dny

Kontakt e-mailem - zaslat CV. Všeobecný administrativní pracovník do centra klinických studií. Znalosti: uživatelská práce s PC; znalost anglického jazyka (úroveň C1) a ruského jazyka (úroveň C2). Ideálně zdravotnické vzdělání. Výhody: Příjemné ...

Zaměstnavatel:
CLINTRIAL s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Všeobecní administrativní pracovníci

Plný úvazek | Inzerováno před 6 dny

Kontakt e-mailem - zaslat CV Všeobecný administrativní pracovník do zdravotnického zařízení. Znalosti: uživatelská práce s PC; znalost českého, anglického a ruského jazyka. Praxe ve zdravotnictví výhodou Výhody: Příjemné pracovní prostředí v ...

Zaměstnavatel:
CLINTERAP s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno před 6 dny

Pracovní doba PO - PÁ od 7:00 do 15:30, případně dle dohody. Náplň práce: příprava podkladů pro obchodní referenty. Požadujeme: výborné komunikační a prezentační dovednosti, samostatnost, spolehlivost, loajalitu a ochotu učit se novým věcem, ...

Zaměstnavatel:
SUPPORT GROUP, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

OBCHODNÍ ASISTENT / ASISTENTKA PRO VELKOOBCHOD, VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK, DISTRIBUC

Plný úvazek | Inzerováno před 6 dny

Náplň práce: přijímání a realizace objednávek , objednávání zboží a udržování stavu skladových zásob , vystavování a kontrola příslušných dokladů , prodej a nabídky výrobků a zboží Zaměstnanecké výhody: stravenky, 5 týdnů dovolené

Zaměstnavatel:
FABIO PRODUKT spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

REFERENT / REFERENTKA ADMINISTRATIVY

Plný úvazek | Inzerováno před 6 dny

Požadavky: základní znalosti podvojného účetnictví, znalost AJ výhodou, pečlivost Zaměstnanecké výhody: jednosměnný provoz, příspěvek na stravování, týden dovolené navíc, možnost prémií. Vhodné i pro absolventy nebo při rodičovské dovolené.

Zaměstnavatel:
JSP, s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ASISTENT/-KA RECEPCE SEKRETARIÁTU A TÝMU

Plný úvazek | Inzerováno před 6 dny

Požadujeme - SŠ vzdělání s maturitou, znalost práce na PC (MS Office - Excel, Google - tabulky, dokumenty, kalendář), znalost ČJ, příjemné vystupování. Vhodné i pro absolventy. Pracoviště: Třinec

Zaměstnavatel:
MOJE AMBULANCE a.s.
Přidat k oblíbeným